جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 تير 1396     
معاون اجتماعی فرهنگی شهردار منطقه خبر داد؛
برگزاری برنامه های داستان تابستان در منطقه 7

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از اجرای برنامه های اوقات فراغت تحت عنوان داستان تابستان در این منطقه خبر داد.

 محمدرضا غلامی ضمن تاکید بر اجرای برنامه های متنوع و ارزشمند در 38 روز تحت عنوان داستان تابستان بیان کرد: این طرح در منطقه 7 با رویکرد تبلیغی، ترویجی و آموزشی طی دو مرحله از یکم تا بیستم مرداد ماه ( دهه کرامت) و از یکم تا هجدهم شهریورماه ( دهه ولایت) اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه اوقات فراغت داستان تابستان تحت سه محور سبک زندگی ایرانی اسلامی، هویت ایرانی انقلابی و مدیریت تغییرات فرهنگی در مباحثی از قبیل آموزش شهروندی، ایجاد سرمایه اجتماعی، آسیب های اجتماعی،کارآفرینی، عزت و خود باوری و... برگزار می شود.

معاون شهردارمنطقه 7 با بیان این که مخاطب این برنامه ها تمام سنین و تمام اقشار محلات هستند، تصریح کرد: برنامه های داستان تابستان در حوزه اداره فرهنگی منطقه در چهار بخش نمایشگاهی، فروشگاهی، کارگاهی و میدانی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح کارگاه های ویژه ای با محوریت هویت ایرانی اسلامی، طب سنتی و مشاوره سبک زندگی میزبان شهروندان منطقه خواهد بود، عنوان کرد: در بخش فروشگاهی برپایی 6 گذر از جمله گذرفرهنگ معرفی اثرهای هنری هنرمندان منطقه 7، گذر گردشگری، گذر دستاورد ها ، گذر مقاومت، گذر خدمات اجتماعی و فرهنگی ، گذر محله (با معرفی محله)، برپایی 11 شب جشن ویژه شهروندان با استفاده از ظرفیت محلات، برپایی 14 نمایشگاه توسط 14 محله با موضوعات مختلف اعم از معرفی آداب ورسوم اقوام ، سبک زندگی و هویت انقلابی و سواد رسانه ای از جمله برنامه های پیش بینی شده ای است که در این طرح اجرا می شود.

در پایان غلامی تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده در خصوص اجرای دقیق و پر محتوای این برنامه ها توسط تیم متخصص اداره ی فرهنگی و مدیران اجتماعی شاهد برگزاری برنامه ای در شان شهروندان و متناسب با نیازهای این عزیزان داشته باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: