جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 تير 1396     
شهردار منطقه 8 در جلسه شورای معاونین عنوان کرد:
باغ موزه مینیاتور از بوستان‌های منحصر به فرد پایتخت است

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 8، با اشاره به معرفی باغ موزه مینیاتور به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری گفت: باغ موزه مینیاتور یا بوستان مینیاتوری یکی از بوستان‌های منحصر به فرد استان تهران است.

 

 مهندس بهمن نوری با اعلام این مطلب در جلسه شورای معاونین که در باغ موزه مینیاتو برگزار شد؛ افزود: بوستان مینیاتور فضای باز و مشجری است که به ارزش‌های فرهنگی، تاریخی و معماری می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه بوستان مینیاتور اولین بوستانی است که به منظور نمایش ماکت‌های مینیاتوری آثار میراث جهانی ایران که در فهرست یونسکو به ثبت رسیده‌اند (همچون تخت جمشید، چغازنبیل، میدان نقش جهان اصفهان، ارگ بم، گنبد سلطانیه و …)گفت: در واقع این بوستان تلفیقی از تفریح و آموزش است.

نوری عنوان داشت: باغ موزه مینیاتور فرصتی برای آشنایی شهروندان، جهانگردان و به ویژه کودکان و نوجوانان با میراث فرهنگی و تاریخی کشورمان است و امید است که در آینده باغ موزه گسترده ‌تری شامل همه آثار تاریخی و مجسمه مفاخر کشور ساخته شود.

شهردار منطقه 8، در ادامه با تاکید بر تکریم پرسنل اظهار داشت: تلاش برای تکریم ارباب رجوع، هم سو با تکریم پرسنل و کارکنان شهرداری از جمله محوری‌ترین برنامه‌های کاری مدیریت شهری است.

وی تلاش برای تحقق اصل تکریم کارکنان این مجموعه را یکی از اصلی ترین اولویت‌های کاری اعلام کرد و افزود: تأمین و ارتقای سطح رفاه و معیشت پرسنل، توجه به نیازهای رفاهی، تفریحی و آموزشی آنان و در یک کلام تکریم عملی و عینی کارکنان تنها راه افزایش بهره وری و ارتقای انگیزه خدمت نزد آنان است.

شهردار منطقه 8، بهبود کسب رضایت پرسنل را رکن اساسی تقویت و افزایش انگیزه کاری عنوان کرد و افزود: نیل به اهداف والای مدیریت شهری مستلزم توجه به سرمایه عظیم منابع انسانی است و داشتن حس آرامش از ضرورت های هرگونه فعالیت اداری است وخوشبختانه امروز بیش از گذشته به وضعیت معیشت کارکنان در شهرداری پایتخت توجه می شود.

نوری برگزاری جلسات ملاقات با کارکنان را نمونه عینی و بارز توجه مدیریت شهری به سرمایه های انسانی برشمرد و گفت: تلاش ها و زحمات کارکنان شهرداری در پیشرفت های شهر بر کسی پوشیده نیست و با کمک این نیروهای ارزشمند است که منطقه می تواند مسیر رشد و تعالی را طی کند و امیدوار هستیم بتوانیم با رسیدگی به درخواست های آنان ،رضایت خاطر این عزیزان را فراهم کنیم.

لازم به ذکر است؛ معرفی باغ موزه در سایت منطقه، مستند سازی پروژه های در حال اجرا،رفع مشکلات شهربانو1و 2، برگزاری نشست فصلی علما، توجه پرسنل در خصوص پست و... از جمله موارد مطروحه در جلسه شورای معاونین این هفته بود.

خاطر نشان می شود؛ بوستان مینیاتور در حدود 3 هکتار مساحت دارد و استقرار ماکت‌ها در آن با توجه به جهات جغرافیایی ایران شکل گرفته است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: