جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 24 تير 1396     
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
حضور سرمایه گذاران خارجی در صنعت خودروی ایران باید توام با انتقال تکنولوژی باشد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛نایب رئیس كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي گفت: صنعت خودروسازي ايران بايد در بخش مشتري مداري، ايجاد فضاي رقابتي و به كارگيري تكنولوژي هاي نوين توليد، جديت بيشتري به خرج دهد و براي دستيابي به استانداردهاي بين المللي توليد خودرو حداكثر توان خود را به كار گيرد.

 

فرهاد تجري با اشاره به اهمیت رقابت پذیری خودروهای داخلی افزود: با توجه به وضعيت كنوني اقتصاد كشور حمايت از توليدكنندگان داخلي از سوي دولت امري الزامي است ولي اين حمايت نبايد منجر به بي انگيزگي توليدكنندگان  در افزايش سطح كيفي خودروهاي داخلي شود بلكه بايد توليدكنندگان با اتكا به حمايت هاي دولت به مسئله رقابت پذيري خودرو توجه بيشتري نمايند.

وي تصريح كرد: امروز ارتقاء سطح كيفي خودروهاي توليدي از اهميت بسياري برخوردار است و در صورتي كه توليدكنندگان اقدامي در جهت ارتقاي آن انجام ندهند بي رغبتي مصرف كنندگان را به دنبال خواهد داشت.

وي در ادامه با اشاره به اهميت توسعه صادرات در صنعت خودروسازي ابراز داشت: البته خودروسازان نبايد از مسئله صادرات غافل شوند و ضرورت دارد در صدد گسترش آن برآيند و دستيابي به اين توان از طريق ارتقاي سطح كيفي خودروها و رقابت پذيري آن محقق خواهد شد.

عضو كميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي در پایان با اشاره به لزوم حضور سرمايه گذاران خارجي در صنعت خودروسازي  گفت : حضور سرمايه گذاران خارجي در صنعت خودروسازي از اهميت بسياري برخوردار است و اين حضور بايد همراه با انتقال تكنولوژي هاي نوين توليد و ارتقاي توان توليد داخلي صورت گيرد تا استقلال صنعت خودرو در زمينه توليد حفظ گردد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: