جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 تير 1396     
معاون مالی واقتصاد شهری منطقه 16 عنوان کرد:
پرداخت عوارض خودرو گامی مهم در راستای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون مالی واقتصاد شهری منطقه 16 گفت :پرداخت عوارض خودرو گامی مهم و موثر در راستای توسعه حمل ونقل عمومی شهر تهران است .

 فرزاد فتاحی زاد با اعلام این مطلب گفت : با توجه به راه اندازی سامانه عوارض خودرو به آدرس اینترنتی cartax.tehran.ir ، شهروندان می توانند نسبت به مشاهده و پرداخت عوارض خودروی خود و همچنین دریافت مفاصا حساب از طریق این سامانه اقدام کنند.

 

وی افزود: این مفاصاحساب اینترنتی در زمان نقل و انتقال خودرو نیز قابل استناد است و فضای مذکور به گونه ای طراحی شده است که مالکان می توانند در کمترین زمان ممکن نسبت به پرداخت آنلاین اقدام نمایند.

معاون مالی واقتصاد شهری منطقه 16هممچنین اظهار داشت : همه مالکان و شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا پرتال اداره کل تشخیص و وصول درآمد به نشانی daramad.tehran.ir در بخش عوارض خودرو و با وارد کردن اطلاعات نیز گواهی مذکور را دریافت کنند.

وی افزود:چنانچه به هر دلیل شهروندان امکان پرداخت عوارض خودروی خودرا از طریق فضای مجازی نداشته باشند و یا اطلاعات خودروی مورد نظرشان خود در سامانه موجود نبود، می توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند .

فرزاد فتاحی زاد گفت: به منظور توسعه حمل ونقل عمومی و مشارکت در عمران و آبادانی شهر، شهروندان با انجام این مهم مدیریت شهری را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یاری می کنند.

وی در پایان اظهار داشت : مالکان محترم نیز می توانند تا 31 شهریور 96 از 23% پاداش و جوایز خوش حسابی پرداخت نقدی عوارض ساختمانی نیز برخوردار شوند که برای این موضوع می توانند به اداره در آمد منطقه و یا دفاتر الکترونیک شهر مراجعه کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: