جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 تير 1396     
مردان نقره ایی معضل اعتیاد را به نمایش کشیدند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی مردان نقره ایی در مترو تجریش معضل اعتیاد را برای شهروندان به نمایش درآوردند.

 

 سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ارتقاي سلامت رواني - اجتماعي جامعه منوط به توانمندسازي شهروندان آن است و با توجه به اينکه سوء مصرف مواد يک فرآيند طولاني است بايد آموزش های اوليه در همان سنین کودکی آغاز شود تا جامعه به واکسيناسيون اجتماعي نائل شود.

وی افزود: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و در راستای تلاش جهت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی ،مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران اقدام به برپایی غرفه اطلاع رسانی و ارائه مشاوره به شهروندان در ایستگاه مترو تجریش نمود.

کارگران افزود: غرفه مذکور از 17 لغایت 21 تیرماه از ساعت 9 الی 17 با حضور مشاوران و روانشناسان جهت ارائه مشاوره، راهنمایی، اطلاع رسانی و... بر پا بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: حضور silver Man یا همان مردان نقره ای از دیگر برنامه ها بود که به صورت نمایشی اقدام به آگاه سازی شهروندان از عواقب اعتیاد و راهنمایی آنها جهت دریافت مشاوره به جایگاه استقرار کارشناسان آسیبهای اجتماعی نمودند.

وی خاطر نشان کرد: در کنار غرفه هفته مبارزه با مواد مخدر، غرفه مقابله با کار کودکان کار نیز دایر بود و گروه نمایش سازمان خدمات اجتماعی در میدان قدس اقدام به اجرای نمایش خیابانی و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص آسیبهای ناشی از کار این کودکان نمود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: