جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 تير 1396     
امروز با تدارک برنامه های شاد و ورزشی برگزار می شود
میزبانی از مناطق شهر تهران در جشنواره بادبادک های بوستان ولایت

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛بوستان ولایت عصر امروز میزبان بیش از 2 هزار نفر از شهروندان تهران در جشنواره بزرگ بادبادکها خواهد بود.

 

 حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: این جشنواره از ساعت 18 امروز 21 تیر جنب قلعه شادی بوستان با حضور 11 منطقه شهر تهران ( منطقه 19 و مناطق 10 تا 20) برگزار می شود.

در این جشنواره علاوه بر آموزش ساخت بادبادک، غرفه های ورزشی برپا و شهروندان تهرانی می توانند اوقات فراغت عصر امروز خود را در این بوستان بهینه کنند.

وی خاطرنشان کرد: از هر منطقه 10 اتوبوس برای شرکت شهروندان در این جشنواره تدارک دیده شده است و در پایان نیز پک های ورزشی به قید قرعه بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

بهرامی از تدارک استیج برنامه های شاد و زنده در این جشنواره خبر داد و بیان کرد: اجرای زنده خواننده، تردستی و تقلید صدا همراه با برگزاری مسابقات و اهدای جوایز از برنامه های تدارک دیده شده در جشنواره هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی طی ایام تابستان اظهار کرد: این مسابقات با رقابت تیم های محلی در سطح منطقه ای برگزار می شود و در مرحله بعد نیز تیم های برگزیده وارد دور فرا منطقه ای خواهند شد.

گفتنی است مسابقات ورزشی در رشته های بسکتبال، فوتسال، والیبال، کاراته، تکواندو، کشتی و دیگر رشته ها تا پایان تابستان برگزار خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: