جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 تير 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو خبر داد :
لایروبی ، پاکسازی و رسوب برداری مسیل ها در منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو از لایروبی ، پاکسازی و رسوب برداری مسیل فرحزاد محدوده فاز 1 و 2 بوستان نهج البلاغه و حوضچه رسوب گیر فرحزاد در منطقه خبر داد.

 

علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : عملیات لایروبی ، پاکسازی و رسوب برداری مسیل فرحزاد به متراژ 2500 مترطول محدوده فاز یک و دو بوستان نهج البلاغه توسط 18 نیروی کارگری همچنین لایروبی حوضچه رسوب گیر فرحزاد با استفاده از ادوات سنگین اجرا به تناژ 500 تن رسوبات جمع آوری شده به گودهای مجاز حمل شد.

به گفته وی مسیل فرحزاد با جمع آوری 8 تن رسوبات و ضایعات رها شده با هدف کاهش آلودگی محیط و دفع آبهای سطحی انجام شد که این مسیل تخلیه و به طور کامل پاکسازی و لایروبی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه اداره مسیلها و قنوات منطقه تابستان هرسال با توجه به گرم شدن هوا نسبت به لایروبی ، پاکسازی و رسوب برداری مسیل های سطح منطقه اقدام می کند یادآوری کرد: این اقدام در راستای رعایت ضوابط محیط زیست انجام می شود چراکه عدم لایروبی مسیر سیلابی که از بالادست به طرف مناطق پایین دست هدایت می شود می تواند منجر به آبگرفتگی معابر بخصوص در فصل بارندگی شده و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: