جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 تير 1396     
معاون شهردار منطقه 19 خبر داد:
استفاده از ظرفیت کانونهای محیط زیست محلات در برگزاری برنامه های روز بدون نایلکس

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛ همزمان با هفته بدون نایلکس برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی همراه با توزیع محصولات تجزیه پذیر در محلات منطقه 19 اجرا می شود.

 

مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اهمیت آگاه سازی شهروندان نسبت به مضرات استفاده از ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف گفت: برنامه های مناسبتی روز بدون نایلکس به مدت یک هفته در اماکن عمومی سطح منطقه برگزار خواهد شد و درهمین راستا نیز آموزشهای چهره به چهره و دوره های آموزشی با محوریت اطلاع رسانی درخصوص مضرات استفاده از ظروف یکبارمصرف تدارک دیده شده است.

وی افزود: این آموزشها در خصوص زیان های بهداشتی و زیست محیطی استفاده از کیسه های پلاستیکی و اهمیت استفاده از کیسه های تخریب پذیر و پارچه ای در اماکن پرتردد همچون فروشگاه ها، میادین میوه و تره بار محلات و نیز سراها و کانونهای محیط زیست محلات، در قالب نصب پوسترها، بنرهای اطلاع رسانی و توزیع بروشورهای آموزشی اجرا می شود.

زنگنه فر تصریح کرد: به مناسبت روز بدون نایلکس کیسه های تجزیه پذیر و پارچه ای در سراهای محلات طی کلاسهای آموزشی بین شهروندان توزیع خواهد شد.

معاون شهردار منطقه همچنین به تدارک برنامه های آموزشی و نمایشی در پایگاه های تابستانی اشاره کرد و افزود: برنامه های مناسبتی روز بدون نایلکس ویژه دانش آموزان 5 پایگاه تابستانی همراه با اجرای اردوهای آموزشی در ایستگاه بازیافت منطقه برگزار می شود.

به گفته زنگنه فر به مناسبت این روز مسابقه سبک زندگی با موضوع مصرف کیسه های پلاستیکی کمتر براساس ابتکارات کانونهای محیط زیست در سراها اجرا و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: