جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 تير 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد :
پیرایش شهری خیابان ها و معابر منطقه دو

به گزارش گروه محیط  زیست تهرانی نیووز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از پیرایش شهری با هدف زیبا سازی خیابان ها و معابر منطقه 2 خبر داد.

 

علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت : در راستای زیباسازی خیابان ها و معابر منطقه دو عملیات اجرایی پیرایش شهری در سطح محدوده منطقه دو در دستور کار قرار دارد و درحال اجرا میباشد .

جعفری در ارتباط با اهداف اجرای این طرح گفت: با توجه به اهمیت مسیرهای پرتردد منطقه دو احیای نما و منظر آن ضرورت داردودر همین راستا پیرایش خیابان سرو و آذین بندی پل بزرگراه شیخ فضل الله نوری از سوی اداره زیبا سازی این منطقه انجام شده و طی آن حذف زوائد فیزیکی و بصری و حذف تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه از شستشو ، بازبینی و رفع معایب پلهای عابر پیاده مکانیزه سطح منطقه خبر داد و افزود: به منظور افزایش امنیت و آرامش برای شهروندان، پلهای عابر پیاده مکانیزه موجود در سطح منطقه بازبینی ورفع عیب شده است و که شستشوی پلهای مکانیزه در دستور کار اداره زیباسازی منطقه قرار گرفته و در حال اجرا است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب زیباسازی در ماههای اخیر و تقدیر از اداره زیباسازی منطقه افزود: رنگ آمیزی و پوشاننده به طول 40هزارمترمربع و رفع خاموشی 750عدد چراغهای سرپرچمی ، رفع خاموشی چراغ باتومی ها به تعداد 9هزار و 750عدد و رفع خاموشی پروژکتورهای پلهای سواره رو به تعداد 7هزار850عدد در سطح منطقه در این راستا به انجام رسیده است.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز رنگ آمیزی جداول، نرده، مبلمان شهری به طول 250هزارمترمربع صورت گرفته است تا از این طریق موجبات نشاط و آسایش شهروندان را فراهم کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: