جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 تير 1396     
شهردار منطقه دو در راستای طرح تفکیک از مبدأ خبر داد
آموزش چهره به چهره بازیافت در منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛شهردار منطقه دو از ارائه آموزش چهره به چهره بازیافت به بیش از شانزده هزار شهروند منطقه دو در راستای طرح تفکیک از مبدأ خبر داد.

 

 عزیز اله نظری با اعلام این خبر گفت : در راستای تحقق طرح ترویج فرهنگ تفکیک از مبدأ بیش از 4000 خانوار در محلات منطقه دو تحت آموزش چهره به چهره بازیافت قرار گرفته و با اهمیت تفکیک زباله در مبدا آشنا شدند.

شهردار منطقه دو در ادامه گفت : آموزشگران مدیریت پسماند منطقه دو با هدف فرهنگسازی تفکیک زباله در مبدا و مدیریت پسماند با حضور در واحدهای تجاری و اصناف به تشریح اهداف این طرح پرداخته و طی برنامه ریزی های انجام شده آموزش به واحد تجاری در دستور کار قرار دارد.

 نظری شهردار منطقه دو خاطر نشان کرد: غرفه های اطلاع رسانی در بوستانها و دیگر مراکز منطقه برپا میباشد و آموزش های بازیافت به شهروندان ارائه میشود تا ترویج فرهنگ تفکیک از مبدأ بیش از پیش در زندگی روزمره شهروندان نهادینه شود .

وی یادآور شد: اجرای برنامه هنری و نمایشی با محوریت پسماند در مدارس و بوستانها، برگزاری کارگاه های آموزشی در مساجد و مدارس و توزیع مخازن پسماند خشک بنابر درخواست مراکز اداری از دیگر فعالیت های این منطقه میباشد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: