جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 تير 1396     
راه اندازی 4 پايگاه تابستانه دانش آموزي در منطقه 15 تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛4پايگاه تابستاني در مدارس شهرداری منطقه 15 با هدف غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان افتتاح شد.

 

 دکتر انجمنی شهردار منطقه با بيان مطلب فوق افزود: طرح پایگاه تابستانی مدارس با رویکرد آموزشی- فرهنگی و تبلیغی و با هدف ایجاد همبستگی اجتماعی، گسترش و تقویت حس خوداتکایی، توجه به کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدا در مدارس به اجرا در می آید.

شهردار منطقه در ادامه افزود: این طرح در 4 مدرسه دوره اول دبیرستان منطقه شامل مدارس دخترانه نور و آزادگان در نواحی سه و پنج و مدارس پسرانه شهید رضوی و امام حسن عسگری (ع) در نواحی یک و شش از 10 تیر آغاز شده و تا اول شهریور به مدت 7 هفته ادامه خواهد داشت.

به گفته وی برگزاری دوره های آموزشی مهارتهای زندگی( مهارتهای حل مساله ، تصمیم گیری و ...)، آشنایی جوانان با رویکردهای گروهی ( آموزش راه اندازی تعاونی ها، خلاقیت ها و همچنین بازدید از نحوه فعالیت تعاونی های موفق) و آشنایی با مبانی کارآفرینی با دیجیتال، آموزش سرفصل های سلامت محور از جمله برنامه های اجرایی این طرح است.

دکتر انجمنی در ادامه به برنامه های تفریحی طرح اشاره کرد و افزود: در این برنامه اردوهای گردشگری شامل بازدید از برج میلاد، موزه ها، کاخ ها و ... ، تورهای ورزشی و بهره مندی از سالن های ورزشی و استخر ، ایستگاه فعالیت بدنی و زنگ تحرک ، مسابقات محله ای، محله قهرمان در رشته های طناب کشی، طناب زنی، شطرنج، دارت ، فوتبال روی میز و ... نیز برای دانش آموزان شرکت کننده در طرح پایگاه تابستانه اجرا خواهد شد.

دکتر انجمنی سپس به اجراي ويژه برنامه هاي مذهبي و آئيني اشاره کرد و افزود: مبلغان و مشاوران مذهبي نيز در قالب طرح نسيم بهشت دانش آموزان را همراهی کرده و پاسخگوی سوالات و شبهات ديني و مذهبي آنها خواهند بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: