جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 تير 1396     
همزمان با فرارسیدن فصل تابستان در ورودی غربی پایتخت کلید خورد؛
طرح تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان منطقه21

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه21 از اجرای ویژه برنامه های فصل تابستان و برپایی پایگاه های تابستانی در سطح محلات 13گانه ورودی غربی پایتخت خبر داد. 

 

 دکتر جمال بافرانی شهردار این منطقه با اشاره به اینکه تفریح از دیدگاه اسلام، انسان را از ملالت کارهای یکنواخت زندگی رهایی می‌بخشد، گفت: رويکردهاي معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به منظور اجرای برنامه های ویژه و متناسب جهت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان علی الخصوص جوانان و نوجوانان محصل و دانشجو که ایام تابستان زمان فراغت از تحصیلاتشان می باشد؛ با محوریت دين باوري، اخلاق مداري، خانواده محوري و استعداديابي، با همکاری ادارات مختلف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه زمینه پیش بینی و در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان تابستانه اجرایی شده است.

 بافرانی در خصوص اهداف اجرای این طرح تابستانه تاکید کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی در گذران اوقات فراغت، ارتقاء سطح کیفی فعالیت های اجتماعی بانوان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی و الگوسازی در زمینه مدیریت گذران اوقات فراغت خانواده، توجه و رسیدگی به خانواده های نیازمند و توجه به فرهنگ نظافت و بهداشت اجتماعي با تاكيد بر كاهش توليد و تفكيک زباله از مبدا با محوریت تحقق اهداف مدنظر کمپین آسمان آبي–زمين پاک، توجه به فرهنگ شهروندان به منظور كاهش ترافيك و ... را از جمله اهداف اجرای این طرح تابستانه دانست. 

 شهردار منطقه 21 در ادامه تصریح کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های مطلوب منطقه‌ای مانند مساجد، مدارس و سرای محلات، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه در نظر دارد در جهت هدفمند و هم‌افزا نمودن برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود به پرورش خلاقیت، رشد مهارت‌ها، تقویت اعتماد به نفس و احساس ارزشمند بودن در میان دانش آموزان بپردازد.

 شایان ذکر است؛ پایگاه های اوقات فراغت تابستانه در مدارس امام حسین(ع) ، امام خمینی(ره) ، پروین اعتصامی  و آزادگان با رویکرد آموزشی، تبلیغی و تفریحی با عناوین مختلف برای دانش آموزان برگزار خواهد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: