جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 تير 1396     
تایید ارائه خدمات شبانه در متروی لندن

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، شهردار لندن، صادق خان به تازگی اعلام کرده است که ارائه خدمات شبانه به عنوان بخشی از شبکه زمینی متروی لندن از ماه دسامبر آغاز خواهد شد.

ارائه خدمات شبانه در خط شرقی لندن بین New Cross Gate و Dalston Junction در روزهای جمعه و شنبه انجام خواهد شد در حالی که این خدمات شبانه از سال آینده به Highbury & Islington  نیز توسعه می یابد. قرار است تا زماین که قطارها در حرکت هستند تمام ایستگاه های مشمول طرح باز باشند.

خدمات شبانه به دلیل کارهای مربوط به پروژهCrossrail  در ابتدا در Whitechapel ارائه نمی شوند. انتظار می رود ارائه خدمات شبانه دراین منطقه از أواسط سال 2018 آغاز شود که پروژه مذکور به إتمام رسیده باشد.

صادق خان اظهار داشت: "خدمات شبانه ما یک موفقیت واقعی در قلب پایتخت بوده و من مفتخرم که اعلام کنم أواخر سال جاری خدمات زمینی شبانه را در خط شرقی لندن ارائه خواهیم کرد. این امر مزایای بسیاری برای شهروندان و توریست های لندن داشته و به کسانی که  شب ها سخت کار می کنند و یا برای تفریح بیرون هستند کمک می کند در حالی که به ایجاد فرصت های شغلی و بهبود اقتصاد نیز کمک خواهد کرد."

برخلاف اکثر شبکه های روی زمینی لندن که در مسیرهای متعلق به Network Rail قرار دارند، خط بین New Cross Gate و Highbury & Islington توسط سازمان حمل ونقل لندن اداره می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: