جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 تير 1396     
خصوصی سازي صنعت خودرو یکی از ضروریات مهم در جهت استاندارد سازی خودروهای داخلی است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت صنعت خودروسازی در دولت دوازدهم گفت: استانداردسازی خودروهای تولیدی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در اولویت قرار دادن این امر در دولت دوازدهم امری ضروری است.

 

احمد مرادی با اشاره به جایگاه صنعت خودروسازی افزود: صنعت خودروسازی جزو صنایع رقابت پذیر کشور محسوب می شود و خروج از انحصار و ورود بخش خصوصی به این صنعت یکی از ضروریات مهم در جهت دستیابی به استاندارد سازی خودروهای داخلی است.

وی با بیان اینکه خصوصی سازی صنعت خودروسازی در تعیین قیمت واقعی خودروهای تولیدی نقش بسزایی دارد، ابراز داشت: متاسفانه تاکنون اقدامی موثر در جهت استاندارد سازی خودروهای داخلی صورت نگرفته و این ناشی از عدم مشتری مداری تولید کنندگان داخلی است.

وی بیان کرد: امیدواریم در دولت دوازدهم توجه ویژه ای به مسائل مذکور گردد و خصوصی سازی در صنعت خودروسازی تحقق یابد.

وی در خصوص تاثیر سرمایه گذاری های خارجی در ایجاد تحول در صنعت خودروسازی اذعان داشت: همکاری با شرکت های خارجی و ورود سرمایه گذاران به صنعت خودروسازی ایران موجب ایجاد تحول در این صنعت می شود و نقشی اساسی در ارتقای توان تولید خودروسازان داخلی دارد.

نماینده مردم هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که رفع موانع ورود سرمایه گذاران خارجی به صنعت خودروسازی در دستور کار دولت دوازدهم قرار گیرد به طور قطع توان رقابت پذیری خودروهای داخلی ارتقا می یابد و موفقیت بیشتری نصیب تولیدکنندگان می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: