جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 تير 1396     
احداث سرای محله مسگرآباد در منطقه 15

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 15 از آغاز عملیات اجرایی احداث سرای محله جدید در محله مسگرآباد که از سال گذشته به این منطقه اضافه شده است خبرداد.

 

دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: این اقدام در راستای ايجاد و تقویت زیرساختهای آموزشي_فرهنگی، ارتقاء رفاه و فرهنگ عمومی، گسترش فرهنگ شهروندی و تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی در محله کم برخوردار مسگر آباد به اجرا درآمده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پروژه سرای محله مسگرآباد در اسفند 95 و در زمینی به مساحت 600 متر مربع و زیر بنای 1150متر مربع در چهار طبقه با سازه فلزی در حال انجام است.

شهردار منطقه با اشاره به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی این مجموعه افزود: پروژه یادشده در حال حاضر در مرحله ساخت اسکلت در کارگاه بوده و طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر انجمنی بیان داشت: در طراحی این مجموعه بخش های مختلف با کاربری های متنوع فرهنگی و خدماتی از جمله کتابخانه و فضاهای آموزشی و هنری پیش بینی شده است.

این گزارش حاکی است، تمام محلات بیستگانه منطقه دارای سرای محله هستند و تنها محله مسگرآباد که از سال گذشته به محلات این منطقه افزوده شده فاقد سرای محله بود که این محله نیز تا سال آتی دارای سرای محله می شود.

شایان ذکر است، این مجموعه در انتهای خیابان کلهر مقابل بیمارستان بیماری های خاص ناحیه 6 در حال ساخت است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: