جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 تير 1396     
کاهش مصرف دخانيات در مراکز عمومي شمال تهران فرهنگ سازي مي شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛در راستاي فرهنگ سازي کاهش مصرف مواد دخاني اداره سلامت شهرداري منطقه يک برنامه هاي فرهنگي و آموزشي را در مراکز عمومي و پر تردد شمال تهران برگزار مي کند.

 

 سودابه سوداگر رئيس اداره سلامت شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : اين برنامه ها شامل برنامه هاي آموزشي و ترويجي متنوع به منظور فرهنگ سازي جهت کاهش مصرف دخانيات است که در ايستگاه هاي مترو، مراکز خريد، ميادين ميوه و تره بار و بوستان هاي بدون دخانيات منطقه در حال اجرا ست.

وي با بيان اينکه هفته ملي بدون دخانيات به دليل تقارن با ماه مبارک رمضان از خرداد ماه به 10 الي 16 تيرماه موکول شده است افزود: اداره سلامت در نظر دارد در اين ايام با اطلاع رساني و آگاه سازي شهروندان نسبت به موضوع دخانيات و سلامت خانواده و همچنين جلب مشارکت هاي مردمي در راستاي فرهنگ سازي جهت کاهش مصرف مواد دخاني گام بردارد.

سوداگر تصريح کرد: در همين راستا همايش مردمي بررسي علل گرايش به مصرف دخانيات و آسيب هاي اجتماعي ناشي از آن با جلب مشارکت هاي بين بخشي و دعوت از عموم شهروندان با حضور جمعي از اعضاي کانون هاي پيشگيري از دخانيات ،کانون جوانان و اعضاي خانه شهرياران جوان محلات 27 گانه روز دوشنبه 12 تيرماه در سالن همايش سراي محله دارآباد برگزار شد.

سوداگر افزود : کارگاه علمي تخصصي پيشگيري از استعمال دخانيات نيز با حضور جمعي از کارشناسان سلامت و مربيان آموزشي منطقه و سازمان هاي همکار نيز روز سه شنبه 13 تيرماه در سالن کنفرانس شهرداري منطقه يک برگزار شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: