جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 تير 1396     
برپايي پايگاههاي تابستاني در سرای محلات و مدارس منتخب منطقه 22

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 از برپایی پایگاههای تابستانی در مدارس و سراهای محلات منتخب سطح منطقه به منظور غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان با شعار "آسمان آبي – زمين پاک" خبر داد.

 

فروتن معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با تشریح ویژه برنامه های طرح پایگاه های تابستانی 96 منطقه اظهار کرد: اداره آموزش های شهروندی با همکاری و مشارکت سرای محلات و مدارس منتخب معرفی شده از سوی آموزش و پرورش منطقه 5 نسبت به برپایی پایگاه تابستانی اوقات فراغت در مدارس اقدام کرد. در این خصوص جلسات متعدد با حضور مسئولین خانه های آموزش و کانونهای کودک سرای محلات برگزار شد. در این پایگاه ها برنامه های اجتماعی و فرهنگی با اولویت طرح «آسمان آبی، زمین پاک» ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: درکمپین «آسمان آبی، زمین پاک»، فعالیت هایی با محوریت خط سفید و ساماندهی پسماند تعریف شده که باید تمام ظرفیت های ادارات مختلف فرهنگی، ورزشی و ... برای تبلیغ و نهادینه سازی این طرح در بین شهروندان به کار گرفته شود. این برنامه ها با رويکرد ارتقاء و تقويت ارتباط مساجد، مدارس و محلات (خانواده) و غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان در مدارس منتخب در 6 مدرسه از ابتداي تير تا اواخر شهريور ماه اجرا مي شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 در ادامه با تاکيد بر تنوع برنامه هاي اجتماعي و فرهنگي در تابستان امسال تصريح کرد: اجراي برنامه هاي متنوع با موضوع آسمان آبي – زمين پاک و خط سفيد، اجراي طرح تبليغي-آموزشي نسيم بهشت، ارائه خدمات مشاوره فردي به دانش آموزان و والدين، برگزاري دوره هاي آموزشي مهارت هاي زندگی، مهارت تصميم گيري و آموزش نه گفتن و مهارت مقابله با استرس و مديريت خشم و تهيه و توزيع اقلام آموزشي از مهم ترين برنامه هاي پايگاه هاي تابستاني است. در ایستگاه های مجری طرح نسیم بهشت برپا شده در اماکن معرفی شده مبلغین روحانی علاوه بر پاسخگویی به شبهات دینی، در قالب برنامه های فعالیت محور به صورت کارگاهی و گروهی برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: