جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 13 تير 1396     
رئیس مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه باغ کتاب مطرح کرد؛
مدیریت شهرداری تهران در این دوران رویه خوبی داشت

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دکتر قالیباف در همه کارهای فرهنگی و هنری از ذهن خلاق و شادابی برخوردار است، گفت: شهر تهران پیچیدگی های زیادی دارد. خوشبختانه مدیریت شهرداری تهران در این دوران از رویه خوبی برخوردار بود و نتیجه تلاش‌های آن در شهر دیده می‌شود.

 

علی لاریجانی در مراسم افتتاح باغ کتاب با اشاره به زحمات دکتر قالیباف در طول این سال ها، اظهار داشت: امیدوارم ایشان هرجا که هستند سرزنده و فعال کار کنند و از وجود وی در نظام جمهوری اسلامی همچون دوران دفاع مقدس و پس از آن به خوبی استفاده شود. به گفته لاریجانی، قالیباف با روحیه مدیریتی و خلاق خود  کارهای زیادی انجام دادند، به گونه‌ای که اقدامات شهری در شهر تهران به خوبی پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه در افتتاح بسیاری از اتوبان ها حضور داشته ام، عنوان کرد: دکتر قالیباف در همه کارهای فرهنگی و هنری از ذهن خلاق و شادابی برخوردار است، به همین دلیل برای وی و مجموعه شهرداری تهران آرزوی توفیق دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهر تهران پیچیدگی های زیادی دارد. خوشبختانه مدیریت شهرداری تهران در این دوران از رویه خوبی برخوردار بود و نتیجه تلاش‌های آن در شهر دیده می‌شود.

لاریجانی با اشاره به اینکه مجموعه باغ کتاب در تپه‌های عباس‌آباد مجموعه‌ای از جنس فرهنگ است، افزود: امیدوارم در این مجموعه باغ فلسفه نیز احداث شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه باغ کتاب از نظر معماری با سلیقه کار شده و یک نقطه مهم قابل توجه و فهم است، عنوان کرد: اگرچه نام این مجموعه باغ کتاب است اما در واقع این باغ روش های نوین معرفت است تا فرزندان آینده ما آینده ای متناسب با شرایط امروز داشته باشند.

لاریجانی ادامه داد: ظرفیت آموزش و پرورش ما باید به سمت نگاه نوین، فهم و درک معرفت برود. طراحان باغ کتاب به این مسئله مهم پی برده اند که آینده ایران به موضوع علم بستگی دارد. در بخش های مختلف مجموعه باغ کتاب این موضوع نمود دارد به همین دلیل با روش های جذاب برای کودکان و نوجوانان در این زمینه تمهیداتی فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه باعث می‌شود که کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از ابزارهای نو در این زمینه بهره ببرند، افزود: دون تردید وجود چنین مجموعه‌ای در زمان معاصر و با روش‌های نوین آموزش امری ضروری است و امکان خوبی برای حوزه کتاب فراهم کرده است. باغ کتاب فضای مفرح و دلنشینی برای علاقمندان به کتاب فراهم کرده چراکه زمان کتابخوانی در کشور ما کم شده و فرهنگ شفاهی بیشتر رواج یافته است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: