جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 تير 1396     
ساماندهی ترافیکی در مسیر ایستگاه آتش نشانی پارک وی

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛با هدف تسریع در تردد خودروهای آتش نشانی و تسهیل در امداد رسانی نیروها به حادثه دیدگان ،عملیات ساماندهی ترافیکی در مسیر ایستگاه آتش نشانی پارک وی اجرا شد.

 

 مهندس عبدالمطلب توجهی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با بیان این خبر اظهار داشت : با توجه به ماموریت های فوریتی سازمان آتش نشانی و با هدف جلوگیری از ایجاد اختلال در امر خدمات رسانی این سازمان و نیزجلوگیری از توقف و پارک خودروهای غیر مجاز در مسیر تردد خودروهای آتش نشانی نسبت به ساماندهی ورودی و خروجی ایستگاه 88 آتش نشانی واقع در تقاطع پارک وی ابتدای خیابان ولیعصر(عج ) اقدام شد.

وی گفت: این عملیات با نصب 15عدد نرده طرح استیل و 6 عدد مانع یوشکل اجرا شد و توانست در جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی و روان سازی ترافیک عبوری در این تقاطع موثر واقع شود.

این مقام مسئول افزود : با اجرای طرح های ساده ترافیکی می توان حجم بالایی از ترافیک های عبوری را ساماندهی کرد لذا شهرداری منطقه یک با عملیاتی چون نصب نرده، اصلاح هندسی ، جدول گذاری و... اقدامات موثری را در راستای روان سازی ترافیکی در سطح معابر منطقه داشته است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: