جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 آبان 1393     
باشگاه استقلال پاسخ نبی را داد

مهر:باشگاه استقلال در سایت رسمی خود نسبت به اظهارات مهدی محمدنبی در خصوص زمان ا علام رای باشگاه تراکتورسازی تبریز واکنش نشان داد که متن آن به شرح زیر است:

قصه باشگاه استقلال و آن کشوی جادویی، اگر لازم باشد به وقتش وارد جریان‌های مهمتری خواهد شد! اکنون باید به دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد مسئولی که از دیگران توقع دارد که یک طرفه به قاضی نروند باید به وقتش پاسخگو باشد، قانونمند عمل کند و دیگران را به چیزی متهم نکند که خودش گرفتار آن است!

از دبیرکل فدراسیون فوتبال پرسیده بودیم که چرا رای کمیته استیناف درباره محرومیت تماشاگران در بازی خانگی تیم تراکتورسازی را بعد از مسابقه با تیم استقلال امضاء کردید؟!

ایشان امروز پاسخ دادند و گفتند:" رای کمیته استیناف بعد از ظهر چهارشنبه صادر شد. روز پنچشنبه کمیته انضباطی و دبیر خانه فدراسیون تعطیل است و به این ترتیب رایی به دست من نرسیده بود که در کشویم بماند و یا  آن را ابلاغ کنم و این رای تازه روز شنبه روی میز من بود. در نهایت رای هم همان روز شنبه رسما اعلام شد."

پاسخ "نبی" را بهتر از باشگاه استقلال، رئیس کمیته استیناف فدارسیون فوتبال داد و ما هم فعلا به همین جوابیه اکتفا می‌کنیم. علیرضا صالحی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال گفت:"بر اساس بند یک، ماده 44 آیین نامه انضباطی و همانگونه که در دادنامه صادره کمیته انضباطی هم درج شده است، احکام صادره از کمیته انضباطی پس از صدور لازم الاجرا هستند و درخواست تجدید نظرخواهی مانع انجام حکم نخواهد شد. همچنین بند 3 ماده 44 کمیته انضباطی مسئولیت و نظارت بر اجرای رای را بر عهده کمیته انضباطی گذاشته است."

اکنون باید به دبیرکل فدراسیون فوتبال یادآور شد مسئولی که از دیگران توقع دارد که یکطرفه به قاضی نروند باید به وقتش پاسخگو باشد، قانونمند عمل کند و دیگران را به چیزی متهم نکند که خودش گرفتار آن است!

قصه باشگاه استقلال و آن کشوی جادویی، اگر لازم باشد به وقتش وارد جریان‌های مهمتری خواهد شد!




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: