جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 تير 1396     
حضور تلاشگران نظافت شهری ساعت ها پیش از شروع نماز عید سعید فطر در اطراف مصلی

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛با عنایت به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی بزرگ تهران و حضور جمعیت بسیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با همکاری مناطق 22 گانه اقدام به پاکسازی و نظافت محدوده داخل و بیرونی مصلی کرد.

 

باقرصاد، قائم مقام معاونت خدمات شهری و سرپرست سازمان ضمن تبریک عيد سعيد فطر ، آن را هدیه خداوند متعال به مؤمناني دانست كه با روزه به پاکیزگی فطرت و درون خود پرداخته اند که تنها شرط استمرار این پاکی دقت در اعمال و تقوای الهی می باشد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در برپايي نماز عيد سعيد فطر و حضور نیروی انسانی و تجهیزات سازمان و مناطق 22 گانه به صورت کامل از ساعات آغازین بامداد در محل برگزاری مراسم اظهار داشت: طي برگزاري جلسات متعدد با ناظران ارشد و مقيم سازمان و مناطق22گانه، محدوده مصلاي تهران به چهار پهنه تقسيم بندي شد و نظافت محدوده و تخلیه ، شستشو و ساماندهی مخازن وجمع آوری پسماند در تمام ساعات شبانه روز از قبل شروع مراسم، حین و بعد از آن بویژه در مسیرهای منتهی به محل های برگزاری نمار عید سعید فطرانجام شد.

مهندس باقرصاد از توزیع کیسه مشکی و آبی رنگ ویژه جمع‌آوری پسماند خشک در مصلای بزرگ تهران خبرداد و گفت:

تلاشگران سحرخیز سازمان مدیریت پسماند در بخش جمع آوری پسماند خشک و تر شهروندان در روز برگزاری نماز عید سعید فطر حضور گسترده داشته اند و ناظرین سازمان با همراهی بیش از 900نفر نيروي انسانی از جانب سازمان و مناطق 22 گانه مجهز به لباس، ماسک و تجهيزات ايمني کامل به همراه حدود 150 دستگاه ماشین آلات نظافت شهری و جمع آوری پسماند خشک شامل جاروب بزرگراهی، تانکر آب، خاور روباز، کامیونت حمل پسماند، وانت ملودي به همراه یک خودرو گشت از هر منطقه و... کار نظافت و پاکیزه سازی روز مراسم را انجام داده وهمچنین پسماندهاي خشک موجود در محل را جمع‌‌آوري و منتقل کردند.

 

سرپرست سازمان مدیریت پسماند در انتها همه شهروندان را به تعامل با سازمان مدیریت پسماند از جمله جدا سازی پسماند خشک و تر در مبدا دعوت نموده وهمکاری شهروندان را مهمترین حلقه مدیریت پسماند شهر تهران برشمرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: