جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 تير 1396     
تصادف ساندرو با ۲۰۶ در خیابان لبافی‌نژاد

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز؛تصادف دو خودروی ساندرو و پژو ۲۰۶ در خیابان لبافی‌نژاد منجر به مصدویت ۶ نفر شد.

  سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف دو دستگاه خودرو در خیابان لبافی‌نژاد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 2:08 بامداد امروز حادثه تصادف در خیابان لبافی‌نژاد، تقاطع خیابان فخررازی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی ساندرو با پنج سرنشین با یک دستگاه خودروی پژو 206 که تنها یک سرنشین داشت برخورد کرده است که قبل از رسیدن آتش‌نشانان سه سرنشین ساندرو و سرنشین پژو 206 از خودرو خارج شده بودند اما دو نفر از سرنشینان ساندرو همچنان داخل اتاقک خودرو محبوس بودند.

وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در رهاسازی سرنشینان محبوس شده، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از انجام ایمن‌سازیهای لازم، به وسیله تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودروی ساندرو را برش داده و دو سرنشین محبوس را خارج کردند همچنین در این حادثه تمامی سرنشینان ساندرو و سرنشین پژو 206 که شامل دو خانم،‌ دو آقا و دو کودک سه و 6 ساله بودند دچار مصدومیت شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از انتقال خودروها به محل امن، محل حادثه را برای بررسی تحویل عوامل پلیس راهور داده و در ساعت 2:35 بامداد به عملیات خود پایان دادند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: