جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 تير 1396     
پایگاه های تابستانه جنوب تهران فعال می شوند

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 20 از فعالیت 4 پایگاه تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی به دانش آموزان این منطقه خبرداد.

 

 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس، طرح پایگاه های تابستانه در 4 مرکز آموزشی منطقه 20 به اجرا می رسد و پیش بینی می شود بیش از یک هزار 500 دانش آموز از خدمات فرهنگی و تفریحی این پایگاه ها بهره مند شوند.

صفوی زمان فعالیت پایگاه های تابستانه را از نیمه اول تیر به مدت 7 هفته برشمرد و ادامه داد: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در مراکز آموزشی سمیه، شهید رجایی، حکمت، و امام خمینی (ره) اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر تفریحات سالم و فعالیت های فرهنگی، دانش آموزان به کسب مهارت و کارآفرینی نیز می پردازند، گفت: برپایی دوره های آموزشی متنوع، اردوهای گردشگری، ایستگاه های تربیت بدنی و مسابقات ورزشی از جمله فعالیت های لحاظ شده در طرح پایگاه های تابستانه است.

صفوی به اجرای ویژه برنامه های مذهبی و آئینی نیز اشاره کرد و افزود: مبلغان و مشاوران مذهبی نیز در قالب طرح نسیم بهشت با دانش آموزان همراه هستند و به سوالات و شبهات دینی و مذهبی آنها پاسخ می دهند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح پایگاه های تابستانه با مشارکت مدیریت شهری و آموزش و پرورش به اجرا در می آید یادآورشد: علاوه بر این طرح، سراها محله محلات 20 گانه نیز ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی متناسب با فصل تابستان ارائه می کنند که شهروندان علاقه مند می توانند از این امکان و ظرفیت محلی بهره مند شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: