جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 تير 1396     
تولید فکر و محتوا در سراهای محلات

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،مولایی شهردار منطقه 22 در جلسه ای که با حضور دبیران شورایاری و مدیران محلات منطقه برگزار شد، با آنها دیدار و حاضران در جلسه به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در حوزه مباحث فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

 

مولایی شهردار منطقه در جلسه ای که با حضور اعضای شورایاران محلات و مدیران محلات منطقه برگزار شد،در سخنانی ضمن قبولی قبول طاعات و عبادات آنها در ماه مبارک رمضان گفت: رسالت سراهای محلات و شورایاری ها طرح ریزی و ایجاد فضاهای فرهنگی،اجتماعی،اعتقادی و تلاش در جهت آگاهی بخشی شهروندان در خصوص مسائل حقوق شهروندی در محلات است و اگر در این زمینه برنامه ریزی های لازم صورت گیرد، بسیاری از آسیب های اجتماعی در محلات کاهش می یابد.

وی ادامه داد: آنچه که ظواهر امر نشان نمی دهد مطالبات شهروندان در حوزه های ترافیکی،عمرانی، امور شهری و ... به نسبت موضوعات اجتماعی در محلات بیشتر است. قطعا وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه محدودیت های مالی بسیار زیادی را به وجود آورده است و به جهت وجود این محدودیت ها بخشی از کارها را نمی توان با سرعت و به طور دلخواه انجام شد اما در موضوعات فرهنگی زمینه های بسیار زیادی برای کار وجود دارد. در سراهای محلات برنامه ریزی صحیح اجتماعی و فرهنگی انجام شود،شاهد رشد و ارتقاء فرهنگی شهروندان در محلات خواهیم بود.

مولایی افزود: در حال حاضر در کشور ما نیاز به موضوعات فرهنگی و اجتماعی به شدت حس می شود.طرح ریزی های فرهنگی، تولید فکر و محتوا با همکاری دبیران شورایاری و ائمه جماعات در محلات برای جوانان و نوجوانان در سراهای محلات یکی از راهکارهای اصلی و مهم در محلات به شمار می رود.اما متاسفانه ارائه برنامه های فرهنگی در جهت تقلیل مطالبات اجتماعی شهروندان در محلات که اساس سرای محلات و رسالت آنها برای ایجاد یک محیط امن آموزشی فرهنگی به شمار می رود، اندک است.

 

وی در ادامه با اشاره به حمله موشکی دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر نیروهای داعش در کشور سوریه خاطرنشان کرد: پرتاب موشک ها به مدد اهل بیت به مقر فرماندهی داعش ها در دیر الزور سوریه دستاورد مهمی در بحث موشکی و امنیتی کشور به حساب می آید و امروز به مدد وجود این جان برکفان تمامی کشورهای دنیا حیران و انگشت به دهن مانده و هنوز هیچ موضع گیری خاصی در این زمینه صورت نداده اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: