جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 تير 1396     
آذین بندی و نورافشانی معابر شمال شرق تهران برای عید سعید فطر

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 4 از اجرای ویژه برنامه های عید سعید فطر در محلات با محوریت مساجد و سراهای محله این منطقه خبر داد.

 

 عباس بهاری با اعلام آمادگی کامل منطقه جهت برگزاری مراسم باشکوه عیدفطر گفت: در این منطقه برنامه های متعددی برای عیدسعید فطر در نظر گرفته شده که به با برپایی غرفه های هنری اجتماعی و ایستگاه های صلواتی جهت پخش شربت و شیرینی آماده پذیرایی از شهروندان می باشند.

وی در ادامه افزود: از جمله این برنامه ها می توان به کارگاه تولید محصولات هنری توسط هنرمندان شناخته شده هنرهای تجسمی از جمله غرفه های نقاشی روی پارچه، عروسک سازی، معرق کاری و کاشی کاری اشاره کرد.

بهاری با اشاره به برگزاری نماز عید در مساجد محلی گفت: برای آن دسته از سالمندانی که توانایی رفتن به مصلای تهران را ندارند، نماز عید در مساجد محلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آذین بندی میادین و معابر و ساختمان های اداری گفت: در آستانه عید سعید فطر ضمن پاکسازی عمومی معابر، میادین و خیابان های اصلی آذین بندی و نورپردازی می شود.

شهردار منطقه4 در پایان افزود: با نصب 14000متر ریسه پارچه ای رنگی، ، 8500 متر ریسه نوری، 600 پایه پرچم و تبلیغات در فضایی به مساحت 360 مترمربع بر روی 60 پرتابل تبلیغاتی معابر، شمال شرق تهران برای عید سعید فطر آذین بندی می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: