جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 تير 1396     
به همت ستاد گردشگری شهرداری تهران انجام می شود؛
برگزاری نهمین نمایشگاه بازار سفر؛ 14 تا 16 تیرماه

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از برگزاری نهمین دوره نمایشگاه بازار سفر از تاریخ 14 لغایت 16 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو خبر داد.

 

فرزاد هوشیار پارسیان با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای حمایت از صنعت گردشگری در پایتخت گفت: به منظور آشنایی آژانس های هواپیمایی فعال در کشورهای همسایه با ظرفیت گردشگری کشور به ویژه تهران، ظرفیت هتل ها و نحوه طراحی تور متناسب با شرایط و زیرساخت های موجود، هر ساله نمایشگاهی تحت عنوان "بازار سفر" توسط شهرداری تهران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نهمین دوره از نمایشگاه مذکور امسال با حضور مسئولان شرکت های هواپیمایی، هتل ها و شرکت های مسافرتی از کشورهای ترکیه، روسیه، امارات و آذربایجان در بوستان گفت و گو برگزار می شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به وجه تمایز نهمین دوره از نمایشگاه "بازار سفر" نسبت به دوره های قبل عنوان کرد: در این دوره برای نخستین بار شاهد فعالیت سالن ویژه تهران به منظور آشنایی با ظرفیت های گردشگری در این کلان شهر خواهیم بود.

 

  نهمین دوره از نمایشگاه "بازار سفر" از تاریخ 14 لغایت 16 تیرماه با حضور جمعی از مدیران شهری در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت و گو برگزار می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: