جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 تير 1396     
رفع تداخل ترافیکی مسیر شرق به غرب خانی آباد نو با اجرای اصلاح هندسی

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز،با اجرای لچکی در مسیر شرق به غرب خانی آباد نو تداخل ترافیکی ناشی از ورود خودروهای عبوری به سر خانی آباد رفع شد.

 

 علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل وترافیک منطقه گفت: این مسیر پیش از این به دلیل ورود خودروهای ناحیه یک و خیابان تگرگ که قصد مسافرت به خانی آباد نو را داشتند با مشکلات ترافیکی و امنیتی روبرو بود که با اجرای اصلاح هندسی این مشکل رفع شد.

به گفته وی با ایجاد یک لچکی در این مسیر مسافران ته خط نازی آباد مستقیماً وارد خانی آباد نو می شوند و مسافران ناحیه یک و خیابان تگرگ نیز نیاز است با عبور از روی پل خانی آباد ، خیابان بهمنیار را دور زده و وارد خانی آباد نو شوند.

مرآتی در تشریح سایر فعالیتهای ترافیکی این حوزه در بحث نگهداشت شهر بیان کرد: به منظور ایمن سازی بزرگراه های سطح منطقه ضمن ترمیم گاردیل های فرسوده در بزرگراه های مواصلاتی داخل محدوده، بیش از 20 هزار متر خط کشی در بزرگراه های آزادگان، شهید کاظمی و شهید هاشمی اجرا شد.

وی ادامه داد: طی فعالیتهای اخیر این حوزه، بیش از 60 کیلومتر خط کشی محوری نیز در معابر نواحی یک، دو و سه صورت گرفت.

همچنین نزدیک به 74 خط کشی تصویری فلش و نوشته در معابر ناحیه یک و مرکز معاینه فنی خودرو اجرا شده است.

مرآتی به اجرای اقدامات ترافیکی در پایانه اتوبوسرانی بهشت اشاره کرد و افزود: در همین راستا ضمن اجرای خط کشی در این پایانه، ایستگاه های اتوبوس فاقد سرپناه مجهز به این این المان شدند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: