جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 تير 1396     
بهسازی و ایمن سازی معابر منطقه 8 با پخش 3 هزار و 650 تن آسفالت

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،در راستای طرح نگهداشت شهر؛ معابر نواحی سه گانه منطقه 8 با پخش 3 هزار و 650 تن آسفالت بهسازی شد.

 

بهمن نوری شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه، افزایش مقاومت لایه های زیرین معابر در مقابل نفوذ باران و آبهای سطحی روان و همچنین بهبود منظر شهری معابر نواحی سه گانه منطقه لکه گیری و روکش آسفالت شد.

نوری با اشاره به طرح بهسازی و مرمت روکش آسفالت در معابر شرق تهران اظهار کرد: این طرح با هدف ارتقاء کیفی و بهسازی معابر، در خیابان‌های اصلی و فرعی سطح محدوده انجام می‌شود.

وی افزود: برهمین اساس و در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان و به منظور تحقق نهضت آسفالت در این منطقه و تسریع در اجرای پروژه ها، اکیپ های ویژه ای تشکیل شده است که اقدامات لازم را برای آسفالت و مرمت و بهسازی معابر را انجام می دهند.

شهردار منطقه 8 بر كاهش هزينه‌ها، همزمان با افزايش سرعت و كيفيت اجراي پروژه‌هاي عمراني تأكيد كرد و گفت: با اجراي پروژه ترميم و بهسازي معابر بخش عمده مشكلات معابر منطقه بر اساس اولويت‌بندي‌هاي صورت گرفته و همچنین درخواست شهروندان برطرف خواهد شد.

نوری گفت: در راستاي حذف ناهمواريها و بهسازي سطوح آسفالت تخريب شده محلات، و به منظور تسهیل در عبور و مرورشهروندان، هم اکنون به همت حوزه فنی و عمرانی این منطقه، عملیات تراش و روکش آسفالت در ناحیه یک، دو و سه شامل محلات(نارمک و زرکش، لشکر شرقی و...) در حال انجام است.

شهردار منطقه 8 با اشاره به اینکه این اقدام با هدف تامین رفاه حال شهروندان و روانی ترافیک اجرا شده است، اظهار کرد: این عملیات در راستای اجرای برنامه های تعریف شده حوزه فنی و عمرانی و بنابر اعلام دبیران شورایاری محلات و درخواست شهروندان در سامانه های 137 و 1888 انجام شده است.

وی در پایان بیان کرد: عملیات بهسازی معابردر تمام خیابان ها سطح منطقه همراه با نظارت دقیق کارشناسان HSE و رعایت استانداردهای ایمنی در حین انجام کار صورت می پذیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: