جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 31 خرداد 1396     
پیشرفت پروژه احداث زیرگذر کوی نصر به مرز 30 درصد رسید

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛متعاقب پیشرفت قابل ملاحظه عملیات احداث سقف زیرگذر کوی نصر، شرایط لازم برای انحراف ترافیک شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران ظرف دو هفته آینده فراهم می شود.

مهندس محمدحسن وساق مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان آنکه بیش از یک هزار مترمربع از سطح دال بتنی زیرگذر کوی نصر در جبهه غربی پروژه زیر بتن رفته است، از تلاش به منظور آماده سازی کندروی غربی برای پذیرش ترافیک شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران خبر داد و گفت: با تکمیل اقداماتی همچون ایزولاسیون، روسازی مسیر و جابجایی پل عابر پیاده، شرایط لازم برای انحراف ترافیک مهیا خواهد شد؛ این امر به معنای امکان اجرای عملیات عمرانی در مسیر تندروی غربی بزرگراه شهید چمران است.

وی با اشاره به جابجایی کابل های مخابرات در ضلع شرقی زیرگذر کوی نصر، ابراز امیدواری کرد عملیات احداث بخش شرقی سقف زیرگذر متعاقب رفع معارضات تاسیساتی باقی مانده آغاز شود.

به گفته مجری طرح های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر کوی نصر به مرز 30 درصد رسیده است.

گفتنی است در وضع موجود تقاطع بزرگراه شهید‌ چمران با بزرگراه جلال آل‌احمد، 3 خط عبوری در هر باند بزرگراه جلال آل‌احمد در محل تقاطع با بزرگراه شهید چمران به 2 خط کاهش پیدا می‌کند. این گلوگاه ترافیکی علاوه بر افزایش زمان سفر و مصرف سوخت، کارکرد تقاطع‌های تازه بهره‌برداری شده در بزرگراه شهید گمنام را به ویژه در ساعات اوج ترافیک تحت الشعاع قرار می‌دهد.

علاوه بر این، ملاحظات مربوط به ایده برچیدن این پل فلزی را بیش از پیش تقویت کرده است. با بهره‌برداری از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر، یک مسیر زیرگذر با 3 خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی، جایگزین پل موجود این تقاطع خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: