جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 خرداد 1396     
فراخوان مسابقه طراحی سردرب ورود و خروج شهرک توحید

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 9 از انتشار فراخوان مسابقه طراحی سردرب ورود و خروج شهرک توحید (شهید سرلشگر محمد حاجی) خبر داد.

 

حمید محسنی شهردار منطقه9 با اعلام این خبر گفت: این اقدام با هدف نیل به طرح‌ها، ایده‌های اصیل ایرانی اسلامی و تفکرات خلاقانه جدید و ایجاد آثار فرهنگی هنری ارزنده و ماندگار از طریق ایجاد رقابت سالم به اجرا در می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع گفت: از کلیه افراد حقیقی و حقوقی، هنرمندان، دانشجویان، اساتید و متخصصین دعوت می‌شود با توجه به ویژگی‌های فرهنگی، تاریخی، بومی، زیست محیطی و جغرافیایی منطقه در این فراخوان شرکت نمایند.

محسنی معیارهای ارزیابی در این فراخوان را، نو آوری و خلاقیت در جهت ایجاد حس مکان و مضامین معماری ایرانی اسلامی و توجه به اصول معماری پایدار و معماری منظر و در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس، نور‌پردازی مناسب و خوانایی سر درب در شب و روز و دید مناسب از تمامی زوایا، وا داشتن مردم به تفکر و تعمق، (analogic design)طراحی استعاری و تمثیلی، در نظر گرفتن طرح ترافیکی و ارتباطات خیابان‌های منتهی به این شهرک و ایده و روند شکل گیری طرح، هندسه، مصالح و جزئیات دانست.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از نحوه ارائه طرح، مدارک مورد نیاز و تاریخ‌های مهم فراخوان به دبیرخانه فراخوان واقع در شهرداری منطقه 9، معاونت فنی و عمران، واحد دفتر فنی مراجعه کنید و یا با تلفن64062355 تماس بگیرند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: