جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 خرداد 1396     
شهردار منطقه دو خبر داد :
اقدامات آمادگی و شهرداری منطقه دو در روز قدس

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛شهردار منطقه دو از برنامه ریزی و پیش بینی تمهیدات لازم شهرداری منطقه دو جهت برگزاری هرچه با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

 

عزیز اله نظری با اعلام این خبر گفت : معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو ازآمادگی کامل برای ارائه خدمات به شهروندان در راهپیمایی روز جهانی قدس برخوردار میباشد و تمامی ادارات مربوطه در معاونت خدمات شهری از اداره خدمات شهری، زیباسازی، ساماندهی، مدیریت پسماند و فضای سبز و اداره مسیلها و قنوات برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس پیش بینی کرده اند و آمادگی لازم را برای فراهم کردن زمینه های حضور شهروندان فراهم نموده اند .

وی در ادامه با بیان این که کلیه اقدامات و تمهیدات لازم در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر شدن راهپیمایی روزجهانی قدس در مسیرهای تعیین شده به لحاظ نظافت معابر و فضای سبز و نیز رفع موانع فیزیکی در طول مسیر خیابانهای آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، خیابان شادمان، میدان توحید، خیابان توحید،خیابان ستارخان فلکه اول صادقیه در دستور کار اجرائی شهرداری منطقه 2 قرارگرفته است.

نظری به برنامه های لازم ، در خصوص تبلیغات محیطی «روز جهانی قدس» در سطح منطقه اشاره کرد و گفت : تهیه و نصب بنر برروی بیلبوردها و سازه های پرتابل در سطح محدوده و تعویض پرچم و پاکسازی طول مسیر راهپیمایی از جمله اقدامات اداره زیباسازی منطقه می باشد.

شهردار منطقه دو در خصوص نظافت و رفت و روب مسیر راهپیمایی در منطقه دو تاکید کرد و گفت : بکارگیری بیش از 100 نیروی متحدالشکل کارگری و استقرار ماشین آلات سبک و سنگین از جمله( جاروب بزرگراهی،تانکر آب، کامیون و واتر جت) به شکل منظم در مسیرهای تعیین شده جهت پاکسازی و نظافت مسیرهای راهپیمایی توسط اداره خدمات شهری اقدام خواهد شد.

وی در ادامه گفت : اقدامات لازم اداره مدیریت پسماند اعم از استقرار 20 نفر نیروی کارگری، 20 دستگاه خودروی وانت در طول مسیر راهپیمائی جهت پاکسازی معابر اصلی، به طور مستمر ، قبل از مراسم، حین و پایان مراسم در نظر گرفته شده است.

به گفته شهردار منطقه دو شرکت شهربان و حریم بان زیر نظر اداره خدمات شهری منطقه نسبت به 2 اکیپ 11 نفره نیروی اجرائی جهت رفع هرگونه سدمعبر اعم از (صنفي ، سيار ، بساطي ، تكدي گري) در طول برگزاری مراسم انجام خواهد داد.

نظری با اشاره به این که به صورت مستمر ادارات مربوطه در برگزاری این روز فعالیت می کنند،گفت: پاكسازي و مبارزه با موش ازجمله: (915 منفذ طعمه گذاری شده ، 120جلد تله واگذاری شده به شهروندان ، نصب 10 تخته بنر اطلاع رسانی و هشداردهنده ، تعداد 19 لاشه جمع آوری شده ، 50 منفذ انسداد شده با مصالح مقاوم) که توسط اداره ساماندهی منطقه قبل از اجرای مراسم اقدام شده است.

شهردار منطقه دو با بیان این ،که اداره فضای سبز نسبت به رسیدگی بوستان ها و فضای سبز شهری در مسیر سطح محدوده خواهد پرداخت گفت : رسوب زدائي ورفع نقص آبنماها و روشن نمودن كامل آنها- رسيدگي وبازپيرائي خصوصا فضاهاي سبز بويژه حاشيه ورفيوژ وسط معابر وميادين با گونه هاي مناسب در محل های تعیین شده از جمله موضوعاتی است که این اداره دنبال خواهد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: