جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 خرداد 1396     
با حضور مدیران شهری منطقه 19
اجرای طرح بیت النور در منزل سرگرد پاسدار شهرام زلفی

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛همزمان با ماه مبارک رمضان طرح بیت النور در منزل سرگرد پاسدار شهید شهرام زلفی از شهدای وحدت با حضور مدیران شهری منطقه 19 برگزار می شود.

 

در این برنامه معنوی که چهارشنبه 31 خرداد در منزل شهید برگزار می شود، شهردار منطقه، معاون توسعه منابع انسانی، مسئول امور ایثارگران، معاون اجتماعی و فرهنگی و مدیر روابط عمومی منطقه نیز حضور خواهند داشت تا ضمن گرامیداشت یاد شهید شهرام زلفی به قرائت دسته جمعی جزء 24 قرآن کریم بپردازند.

این مراسم همراه با اجرای مداحی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء خواهد بود و در پایان نیز حاضرین در مراسم میهمان ضیافت افطاری خواهند شد.

همچنین به پاس صبر و استقامت خانواده شهید لوح سپاس به این خانواده معزز تقدیم می شود.

براساس این گزارش شهید زلفی به همراه دیگر شهدای وحدت در تاریخ 1388/7/26 در یک عملیات تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز به درجه رفیع شهادت نائل شدند. از خصوصیات بارز این شهد می توان به صبر و بردباری و تقوای او اشاره کرد. برخورد صمیمی و مهربان با دیگران از این شهید بزرگوار چهره ا ی دوست داشتنی بر جای گذاشت.

گفتنی است طرح بیت النور همچنین در منزل شهیدان سید علی خرازانی و محمدرضا صفری از شهدای ناحیه یک این منطقه نیز با حضور شهردار و مسئولین شهری این ناحیه برگزار شد..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: