جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 خرداد 1396     
با بازپیرایی 20.000 مترمربع از فضای سبز؛
معابر و بوستان های شمال شرق تهران نونوار شد

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از توسعه قابل توجه فضای سبز در محدوده شهری در سال جدید خبر داد و گفت: عملیات بهسازی و کاشت فضای سبز در مساحت تقریبی بیش از 22400 مترمربع به اتمام رسید.

 

حسین سیگارودی با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح آسمان آبی زمین پاک و ارتقای سطح سلامت و آراستگی شهری، در این مرحله از این طرح بیش از 22400 مترمربع از باغچه های حاشیه بزرگراه ها، رفیوژ ها و بوستان های سطح منطقه بازپیرایی و بهسازی شد.

وی در ادامه افزود: در این عملیات فلکه سوم تهرانپارس، بوستان بهارک، بوستان گلپر و رفیوژ میانی بزرگراه شهید باقری به انواع گیاهان از جمله شمشاد طلایی، رز و زرشک وگونه های گیاهی شاخص و چمنکاری مزین شد.

معاون خدمات شهری منطقه 4 گفت: در این خصوص انواع درختچه های مقاوم به کم آبی و آلودگی در غالب 14 گونه های گیاهی یوکا، نسترن، یال اسبی، ژونی پیروس و... در فضاهای سبز منطقه کاشت شد.

 

سیگارودی در پایان گفت: با آغاز فصل گرما و شروع رشد گیاهان اقدامات نگهداشت از جمله آبیاری، هرس ترون، چمن زنی، حذف علف هرز، حذف تنه جوش و پاجوش، خشکه زنی، کاشت نشاء و سم پاشی و آبشویی در سطح بوستان ها و معابر انجام شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: