جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 خرداد 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 خبر داد؛
جمع‌آوری ماهیانه 9 هزار تن زباله از منطقه 6

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از جمع آوری روزانه 300 تن زباله از سطح منطقه خبر داد وگفت: ماهیانه 9 هزار تن زباله از منطقه 6 خارج می‌شود.

 

افشین خدامی با اشاره به اینکه مساحت منطقه بیش از 5 میلیون و 14 هزار و هفتصد و پنج متر مربع است، اضافه کرد: هزینه یک متر رفت و روب بیش از 150 تومان بوده و در مجموع ماهیانه هزینه بسیاری صرف رفت و روب می‌شود.

او با اشاره به وجود پارک هایی همچون بوستان لاله ، ساعی و هنرمندان در منطقه گفت: هزینه نگاهداشت پارک ها و فضای سبز جداگانه حساب می شود.

خدامی با بیان اینکه اهم فعالیت های معاونت خدمات شهری به موضوعات جمع آوری زباله و رفت و روب، توسعه و بازپیرایی فضای سبز، زیباسازی محیط شهری و مبارزه با جانوران مضر شهری مربوط می شود توضیح داد: منطقه 6 به عنوان منطقه مرکزی پایتخت روزانه با تردد میلیونی شهروندان مواجه است و به نوعی ویترین شهر تهران محسوب می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه طی این سال ها تلاش شده با ارتقای آموزش های شهروندی سرانه تولید زباله در منطقه کاهش یابد ادامه داد: تفکیک زباله های خشک از تر نیز موضوع دیگری است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های خدمات شهری و بازگشت زباله های خشک به چرخه بازیافت دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: