جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 خرداد 1396     
اختصاص بودجه برای توسعه شبکه متروی شهر بانکوک

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، معاون دبیر دائمی حمل و نقل در تایلند اعلام کرده است که بودجه ای در حدود 10.5 بیلیون دلار به چهار خط حمل و نقل ریلی جدید در بانکوک اختصاص داده شده است که امسال در این شهر ساخته خواهند شد تا شبکه متروی این شهر توسعه یابد.

این چهار خط شامل خط Pink از شرق به غرب در مسیری به طول 34.5 کیلومتر در شمال بانکوک از Khae Rai تا Min Buri با هزینه ساخت 1.6 بیلیون دلار، خط Yellow موازی با خط BTS Green کنونی در مسیری به طول 30 کیلومتر از Lat Phrao تا Samrong با هزینه ساخت 1.5 بیلیون دلار، خط Orange در مسیری 16 کیلومتری از مرکز فرهنگی تایلند در شرق این شهر تا Taling Chan در غرب رودخانه Chao Payer با هزینه ساخت 3.5 بیلیون دلار و در آخر، خط Purple در مسیری 23.5 کیلومتری از ایستگاه کنونی در Tao Poon در شمال شهر بانکوک تا Rat Burana در جنوب رودخانه با هزینه توسعه 3.8 بیلیون دلار خواهند بود.

متروی شهر بانکوک که در سال 2004 افتتاح شد اکنون دارای 35 ایستگاه و 43 کیلومتر خطوط زیرزمینی است که حمل و نقل در شهر و اطراف آن را ممکن می سازد. خط Purple این شبکه نیز در ماه اوت 2016 افتتاح شده است. این شبکه ریلی روزانه بیش از 240 هزار مسافر را جابه جا می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: