جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 خرداد 1396     
اجرای طرح زیباسازی پل صفدر رشادی در ورودی پایتخت

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای طرح زیباسازی پل صفدر رشادی در ورودی شهر تهران خبر داد.

 

 مهرداد زنگنه فر گفت: سازه این پل در حال حاضر از بتون است و طی فعالیت اداره زیباسازی با اجرای کامپوزیت روی آن و طرح آجر، نمای پل صفدر رشادی حالت سنتی به خود می گیرد. ضمن اینکه بالای این پل کتیبه ای با طرح مذهبی نصب خواهد شد.

به گفته وی قرار داشتن این پل در ورودی شهر تهران و تردد مسافران شهرهای مختلف از آن اهمیت طرح زیباسازی آن را دوچندان کرده است.

زنگنه فر با اشاره به اتمام این طرح طی چند هفته آینده خاطرنشان کرد: بعد از این پروژه فعالیت نورپردازی پل در دستور کار اداره زیباسازی قرار دارد.

وی در ادامه به روشنایی پل های عابر پیاده سطح منطقه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نواقص روشنایی کلیه پل های عابر پیاده سطح منطقه رفع و همه پل ها روشن شده اند.

همچین به منظور افزایش زیبایی بصری معابر عمومی منطقه طرح نورپردازی رنگی فضای سبز بوستانهای شهرداری و بوستان شریعتی انجام شده است.

معاون شهردار منطقه نصب حجم مادر در میدان مادر را از دیگر فعالیتهای زیباسازی معابر منطقه اعلام کرد و گفت: این حجم از جنس فایبر گلاس است که به منظور افزایش زیبایی فضای عمومی خیابان ورامینی در میدان مادر نصب شد.

زنگنه فر درخصوص فعالیتهای پوشانندگی نازیبایی های بصری نیز گفت: در همین راستا اجرای طرح باتیس با توجه به ماندگاری بالای آن بیشتر مورد توجه است که در حال حاضر این فعالیت در میدان ثارالله در حال انجام است و اجرای آن در ورودی خیابان برداران شکری نیز در برنامه کاری اداره زیباسازی قرار دارد.

وی به فعالیت تعویض تابلوی بوستانها اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی یکسان سازی و ساماندهی تابلوهای بوستان های سطح منطقه تاکنون 50 عدد تابلوی جدید در قالب نصب تابلوهایی با ابعاد بزرگراهی و متوسط نصب شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: