جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 خرداد 1396     
گودبرداری ناایمن مرگ کارگر را رقم زد

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش آوار در خیابان هروی خبر داد و گفت: در پی این حادثه یک کارگر از تبعه افغان مصدوم شد و دیگری جان خود را از دست داد.

 

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در خصوص این حادثه گفت: ساعت 48 دقیقه بامداد وقوع ریزش آواردر خیابان هروی، خیابان وفامنش،نیروهای دو ایستگاه آتش‌نشانی و ستاد بحران منطقه 4 شهرداری را به محل حادثه کشاند.

ملکی با بیان اینکه با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد که محل یک قطعه زمین به وسعت 270 متر بود، عنوان کرد: این زمین به عمق پنج متر گودبرداری شده و کارگران مشغول انجام فعالیت بودند که ضلع شمالی دیواره های زمین فروریخت و دونفر از کارگران زیر آوار ماندند.

وی در خصوص وضعیت کارگران اظهار کرد: یکی از کارگران کاملا زیر آوار مدفون شد و دیگری بخشی از بدنش از زیر آوار مشخص بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات لازم هر دو کارگر را از زیر آوار خارج کردند.

ملکی افزود: کارگر 23 ساله زنده از زیرآوار خارج شد و دیگری به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، نیروهای سازمان آتش نشانی تهران پس از ایمن سازی، محل را به عوامل شهرداری تهران تحویل داده و در ساعت 1:46 دقیقه بامداد به عملیات خود پایان دادند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: