جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 آبان 1393     
رسانه ها سهم بزرگی در انتقال آموزش های شهروندی دارند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،مدیر آموزش های شهروندی شهرداری تهران درباره اینکه مطبوعات تا چه میزان توانسته اند در حوزه آموزش های شهری نقش ایفا کنند، اظهار کرد: به طور قطع یکی از ارکان مهم برای آموزش های شهروندی و آموزش های همگانی در جامعه رسانه های دیجیتال، مکتوب و رسانه های دیداری و شنیداری هستند.

 ابولفضل رفیع با بیان اینکه در حال حاضر سهم مهمی از انتقال آموزش های شهروندی از طریق رسانه های دیجیتال و رسانه های مکتوب در شهر تهران اتفاق می افتد، گفت: به عنوان کسانی که به دنبال اصلاح و بهبود رفتار شهروندان در تهران هستیم باید بیش از گذشته رسانه و مطبوعات را به همکاری دعوت کنیم و البته خود رسانه ها نیز باید قائل به این همکاری باشند.

مدیرآموزش های شهروندی شهرداری تهران خاطرنشان کرد : مطبوعات باید این وظیفه را برای خود قائل باشند که در بهبود و اصلاح رفتار شهروندان بپردازند و ما نیز در شهرداری موظف هستیم که این ارتباط و تعامل را روز به روز بیشتر کنیم.

وی با اشاره به ارتباط مجموعه مدیریت شهری گفت: مدیریت شهری تهران باید با استفاده از فرصت های رسانه ای همچون سایت های اطلاع رسانی برای انتقال سرفصل های آموزش شهروندی بهره گیرد.

رفیع یکی از سرفصل های آموزش شهروندی را آموزش رسانه ای عنوان و بیان کرد: بدون تردید مطبوعات در آموزش رسانه ای مردم سهم بزرگی دارند .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: