جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 خرداد 1396     
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:
مدیران با اراده و جهادی پایتخت ثابت کردند تحریم ها خللی در توسعه زیرساخت های شهر ایجاد نمی کند

به گزارش نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بهره برداری از خطوط جدید متروی تهران و تداوم عملیات ساخت متروی پایتخت را معنای واقعی «خواستن توانستن است» دانست و گفت: مدیریت شهری تهران با ساخت بیش از 200 کیلومتر مترو ثابت کرده است تحریم ها مانع تحقق برنامه ریزی های کلان  برای پایتخت نمی شود. البته با این پیش فرض که مدیران اراده خدمت رسانی به شهروندان را داشته باشند.

 

اقبال محمدیان با تاکید بر اینکه مترو تهران در شرایطی ساخته شد که تجربه ورود این صنعت به کشور وجود نداشت، تصریح کرد: مدیریت شهری تهران نه تنها در زمینه ساخت مترو در پایتخت گام برداشته بلکه برای نخستین بار صنعت متروسازی را به کشور وارد کرد که این خود دستاورد بسیار مهمی است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس دهم با یادآوری اینکه امروز متروی تهران به دستاوردی مثال زدنی در ابعاد بین المللی تبدیل شده است، افزود: مدیریت شهری تهران در سال های اخیر به الگویی برای توسعه سایر کلانشهرها تبدیل شده به طوری که امروز نه تنها شاهد ورود مترو به سایر شهرها هستیم بلکه چهره سایر شهرها نیز از بعد اصلاحات هندسی، ساخت تونل ها و زیرگذرها و روگذرها نیز تغییر کرده است.

وی عزم جدی مدیران شهری تهران را در پیشبرد اهداف با وجود تمامی تخریب های سیاسی از عوامل اصلی موفقیت این تیم دانست و خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر شاهد بودیم همواره تهران با وجود آنکه پایتخت بوده است اما از تخصیص بودجه های عمرانی از سوی دولت محروم بوده اما این محرومیت منجر به محدودیت در توسعه تهران و  پیشبرد اهداف مدیران شهری پایتخت نشده است که این خود نشان از توانمندی مدیران کلانشهر تهران دارد ..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: