جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 خرداد 1396     
آغاز بهره برداری از ایستگاه راه آهن ناپولی

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، ایستگاه راه آهن پرسرعت ناپولی آفراگولا که توسط Zaha Hadid طراحی شده روز 6 ژوئن توسط نخست وزیر ایتالیا، پائولو جنتیلونی افتتاح شده بود و از 11 ژوئن رسما ارائه خدمات در آن آغاز شد.

جنتیلونی که با قطار Freccciarossa 1000 وارد این ایستگاه شد به همراه وزیر حمل و نقل و زیرساخت ها، Graziano Delrio و برخی مدیران مرتبط در این مراسم افتتاحیه حضور یافت.

طراحی این ایستگاه پس از یک رقابت بین المللی در سال 2003 به Hadid سپرده شد اما در ساخت آن تاخیر به وجود آمد. این ایستگاه طی دو سال اخیر توسط Astaldi  و با هزینه 60 میلیون یورو تکمیل شد. این ایستگاه 400 متری چهار سطحی در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع ساخته شده و دارای دفاتر فروش و تجهیزات ایستگاهی است.

این ایستگاه که در شمال شرقی شهر قرار دارد اجازه می دهد قطارهای پرسرعت به 3 میلیون شهروند منطقه ناپولی خدمات ارائه دهند بدون آن که نیازی به دسترسی به پایانه مرکزی کنونی باشد. با استفاده از خط پر سرعت کنونی زمان سفر از رم تنها 55 دقیقه است. ارائه خدمات در آفراگولا در ابتدا 18 قطار در روز برای هر مسیر خواهد بود که 9 دستگاه از آن ها به Trenitalia  و 9 دستگاه به NTV تعلق دارند. این خط ریلی پر سرعت آفراگولا را به شهرهایی بزرگ همچون تورین و سالرنو در مسیر شمال به جنوب مرتبط می کند و قطارهایی روزانه به سمت ونیز و رجو کالابریا نیز خواهد داشت.

در حال حاضر این مرکز دارای تقاطع اتوبوسی و پارکینگ خودرو است. با تکمیل فاز دوم این طرح در سال 2022، دو پلتفرم مازاد برای قطارهای محلی به سمت کسرتا و بنونتو افتتاح خواهند شد. این ایستگاه هم چنین توسط خط ریلی پر سرعت ناپولی- باری نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: