جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 خرداد 1396     
149 هزار متر مربع پیاده روسازی و آسفالت در طرح تعریض خیابان پیروزی منطقه 13

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 13 با اشاره به پیشرفت 94 درصدی فعالیت های عمرانی در طرح تعریض خیابان پیروزی از بیش از 35 هزار متر مربع پیاده رو سازی و بیش از 114 هزار متر مربع اسفالت این خیابان خبر داد.

نرگس معدنی پور، شهردار منطقه 13 به فعالیت های عمرانی در پروژه تعریض خیابان پیروزی اشاره کرد و گفت : این طرح شامل مرمت جدول رفیوژ باغچه و زیرسازی و لکه گیری آسفالت کندراه ،روکش نهایی آسفالت،زیرسازی و لکه گیری آسفالت ،روکش آسفالت تندراه ،در محدوده های کوکاکولا تا عادلی، پرواز تا اتوبان امام علی (ع)، اتوبان امام علی(ع) تا پورمند،چهارم تا اول نیروی هوایی ومیدان شهدا تا افروز در دست اجراست.

به گفته وی لکه گیری و روکش آسفالت و مرمت جداول حدفاصل میدان شهدا تا اتوبان امام علی(ع) و حدفاصل پورمند تا کوکاکولا به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه 13 تصریح کرد:علاوه بر نهرسازی و جدول سازی،عملیات پیاده روسازی با پیشرفت 96 درصدی در مساحتی به وسعت 35 هزار و 228 متر مربع اجرایی شده است.

وی ادامه داد: با پخش 117 هزار و 29 تن آسفالت ، حدود 66 هزار 640 متر مربع از مساحت تندراه خیابان پیروزی برای عبور و مرور وسایل نقلیه تسهیل شده است.

معدنی پور گفت: کندراه خیابان پیروزی به مساحت 47 هزار 600 متر مربع با پخش 8 هزار و 370 تن اسفالت جهت تسهیل در عبور و مرو وسایل نقلیه آماده سازی شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: