جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 آبان 1393     
اجرای صحیح هوشمندسازی درمدارس

فارس: محمد دیمه‌ور، معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «روش اجرای صحیح هوشمندسازی در مدارس چگونه است؟»، اظهار داشت: در یادگیری الکترونیک، معلم چند ویژگی دارد؛ مانند اینکه معلم، مؤلف است و تولید محتوای الکترونیک خواهد کرد و برای تولید محتوای الکترونیک، معلم از ابزار و وسایل استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: یک بخش در بحث هوشمندسازی، ابزار، ادوات و سخت‌افزار است و بخش دیگر، آموزش معلمان است تا محتوای الکترونیک را فراهم کنند.

دیمه‌ور افزود: تأمین فضای مناسب برای دانش‌آموزان و آموزش خانواده‌ها مدنظر است زیرا آنها نیز باید به شیوه کاربست هوشمند سازی آشنا شوند و ابزار مدیریت مدرسه نیز از جمله بخش‌های هوشمندسازی است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در بسیاری از مدارس قبل از اینکه به فرآیند آموزشی هوشمندسازی بپردازند، مناسب است به هوشمندسازی فرآیندهای مدیریتی پرداخته شود؛ مانند تعامل با اولیا و رخدادهای درون مدرسه که به وقوع می‌پیوند.

وی در پاسخ به این پرسش پ مبنی بر اینکه «بابت هوشمند سازی مبلغی دریافت می‌شود، اما در عمل در کلاس وسیله خاصی وجود ندارد؟»، یادآور شد: این ایرادی است که در درک مفهوم هوشمندسازی وجود دارد و توصیه می‌کنیم همکاران به کاربست این ادوات بیشتر فکر کنند تا وجود آنها؛ چرا که وجود آنها به تنهایی چیزی را حل نمی‌کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: