جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 آبان 1393     
احداث زیرگذر عابر پیاده به طول 120 متر در ضلع غرب پایانه آزادی

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 از اجرای عملیات احداث زیر گذر عابر پیاده در ضلع جنوب غرب پایانه آزادی خبر داد.

 ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: در این راستا با هدف ارتقای ایمنی تردد و کاهش حوادث رانندگی پس از طرح مطالعاتی صورت گرفته احداث زیرگذر عابر پیاده در ضلع جنوب غرب پایانه آزادی و بزرگراه شهید لشگری در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 تصریح کرد: به این منظور بزرگراه شهید لشگری یکی از ورودی های غرب تهران که با حجم تردد سفرهای شهری مواجه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک در ادامه بیان کرد: زیرگذر عابر پیاده ضلع غربی بزرگراه شهید لشگری را به ضلع شرقی آن و پایانه آزادی متصل می کند.

نجاتی در ادامه با اشاره به پایان آزادی در حاشیه ضلع شرقی بزرگراه شهید لشگری را از دیگر عوامل تاثیر گذار در حجم تردد در این محل بر شمرد و گفت: با توجه به تداخل شرکت عابر پیاده و خودروها در منطقه غرب از بزرگراه، علاوه بر ایجاد مشکلات ترافیکی، ایمنی تردد نیز کاهش می شود.

معاون شهردار منطقه 5 با بیان اینکه زیرگذر به طور 120 متر احداث می شود، خاطر نشان کرد: با احداث این زیرگذر جریان تردد همسطح عابر پیاده حذف شده و تسهیل ترددها و کاهش تاخیر حرکت خودروها را موجب می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: