جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 خرداد 1396     
عرضه گوشت بهداشتی با تخفیف 10 درصدی در 60 غرفه میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره عرضه دام بهداشتی در میادین میوه و تره بار تهران، گفت: گوشت های بسته بندی کاملا بهداشتی با 10 درصد تخفیف در 60 غرفه عرضه می شود.

عبدالحسین رحیمی در گفت و گو با خبرنگار «تهران سما» با بیان این مطلب گفت: گوشت بهداشتی با نظارت دقیق کارشناس بهداشتی در غرفه های تعیین شده به انتخاب مشتریان قطعه بندی و به صورت رایگان بسته بندی می شود.

وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در سازمان مدیریت میوه و تره بار قیمت گوشت عرضه شده در غرفه های این سازمان با 10 درصد زیرقیمت عرضه در سطح شهر صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به اینکه سه جایگاه این سازمان به عنوان تنها جایگاه های عرضه دام بهداشتی فعالیت می کنند، گفت: شهروندان می توانند دام زنده مورد نیاز خود را به صورت حضوری و تلفنی از این جایگاه ها تهیه کنند.

به گفته وی در سه مرکزعرضه بهداشتی دام زنده؛ حکیمیه ، احمد آباد مستوفی و مشریه کنترل های ویژه بهداشتی صورت می پذیرد و دام در چند مرحله از ورود به مرکز تا مرحله ذبح شرعی و حتی پس از ذبح، مورد معاینات بهداشتی قرار می گیرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: پس از ذبح دام نیز دامپزشکان لاشه را مورد معاینه قرار داده و در صورتی که لاشه دچار هرگونه بیماری و یا مشکوک به بیماری باشد ضبط و معدوم می شود و حتی مشتری می تواند دام دیگری را انتخاب کرده و یا مبلغ عودت داده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: