جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 خرداد 1396     
در محدوده منطقه 19:
طعمه گذاری بیش از 1700منفذ فعال موش از ابتدای سال

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛1725منفذ فعال موش در محدوده منطقه 19 از ابتدای سال شناسایی و طعمه گذاری شد.

 مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: این عملیات در راستای پاکسازی محیط زیست و جلوگیری از انتقال بیماری ها، در سطح نوحی 5 گانه انجام شده و درهمین راستا نیز تاکنون  به 264 پیام ثبت شده شهروندان در سامانه 137 رسیدگی شده که این نشان از مشارکت فعال شهروندان در امر مبارزه با جانوران مضر شهری(موش) دارد.

وی افزود: به منظور آموزش مضرات این جانوران و راه های مبارزه با آنها، عملیات ویژه ای در قالب برپایی چادرهای آموزشی به همراه توزیع کتابچه در بوستان های ولایت، شریعتی و 22 بهمن انجام شده است.

علاوه بر این بیش از 1200 بروشور توزیع و 12 دوره آموزشی نیز در مدارس و سراهای محلات برگزار شده است.

به گفته وی اجرای عملیات شبانه مبارزه با موش نیز نقش مهمی در کاهش این جانوران مضر داشته که این عملیات از ابتدای سال در خیابانهای دولتخواه شمالی و جنوبی، رحمان، نعیم، میثاق شمالی، لطیفی، صمدی، مهران، ابوریحان و نیز مجتمع 22 بهمن صورت گرفته است.

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری از افزایش غرفه های بازیافت منطقه در راستای افزایش سطح مشارکت شهروندان در تفکیک پسماندها خبر داد و گفت: با احداث این غرفه در خیابان بهمنیار، تعداد غرف منطقه به 21 غرفه افزایش یافت.

زنگنه فر خاطرنشان کرد: طی فعالیت کارشناسان اداره بازیافت منطقه تاکنون 2276 خانوار منطقه از این آموزش ها بهره مند شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: