جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 خرداد 1396     
استقرار تیم های خدمات سلامت محور در مساجد منطقه 19 طی ماه رمضان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 19 از استقرار تیم سلامت این حوزه در مساجد منطقه جهت اجرای طرح «سلامت در ضیافت» خبر داد.

 حمید بهرامی گفت: این طرح با هدف بهره مندي نماز گزاران منطقه از ويژه برنامه هاي سلامت در ايام ماه مبارك رمضان اجرا و طی آن خدمات حمایتی پزشکی به شهروندان ارائه می شود.

در اين طرح مسئولين خانه هاي سلامت با استقرار تيم سلامت خود در مساجد اقدام به ارائه خدمات مشاوره روانشناسي، مشاوره تغذيه و طب اسلامي، مشاوره پزشكي، برگزاري مسابقات سلامت، تست فشارخون، توزيع اقلام آموزشي و برگزاري سخنراني آموزشي سلامت محور از قبيل آموزش مهارت هاي زندگي، بهداشت فردي و گروهي، نقش آموزه هاي ديني در ارتقاي سلامت می کنند.

به گفته وی اجرای برنامه های آموزشی و مشاوره ای با حضور کارشناسان متخصص تغذیه، طب سنتی و سلامت معنوی در سطح خانه های سلامت و مساجد با تاکید بر سبک زندگی سالم با عنوان تغذیه سالم و سلامت معنوی از دیگر فعالیتهای سلامت محور در طرح سلامت در ضیافت است.

معاون شهردار منطقه همچنین به برگزاری مراسم افطاری در محلات محروم منطقه اشاره و بیان کرد: این برنامه با مشارکت کانونهای اجتماعی سلامت محور و خیرین در محلات محروم منطقه اجرا می شود.

در طول ماه مبارک رمضان همچنین از وضعیت معیشتی 5 خانواده نیازمند دارای معلول و یا سالمند با حضور مدیران منطقه ای به اتفاق دبیران کانونهای سالمندان و معلولان بازدید شده و برنامه ریزی لازم جهت رفع مشکلات آنها صورت می گیرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: