جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 خرداد 1396     
در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر :
مادگی امکانات برای رفع مسائل و مشکلات محلات منطقه 2

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو از آمادگی و بسیج کلیه امکانات و نیروهای حوزه خدمات شهری شهرداری منطقه 2 برای رفع مسائل و مشکلات محلات 21 گانه منطقه 2 خبر داد.

 

علیرضا جعفری با اعلام این مطلب اظهار داشت : در راستای تحقق تدابیر شهرداری تهران مبنی بر شناسایی و رسیدگی به امور محلات و ایجاد بسترهای لازم جهت افزایش رضایتمندی شهروندان بازدید دوره روزانه معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو با حضور مدیران و کارشناسان این منطقه در حال انجام است.

در نشستی که در معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 برگزار شد؛ جعفری با اشاره به لزوم رسیدگی به امور محلات منطقه گفت: حضور در نواحی 9گانه به منظور بررسی نیازهای محلات این منطقه در خصوص نگهداشت شهر و با هدف به کارگیری از حداکثر توان و ظرفیت ادارات مختلف این منطقه از جمله ادارات فضای سبز، مسیلها و قنوات، مدیریت پسماند، زیباسازی، ساماندهی و محیط زیست برای رفع مشکلات محلات 21 گانه منطقه 2 صورت پذیرفته است.

جعفری با تاکید بر نظارت دقیق و اجرای صحیح امور گفت: با توجه به فعالیت های شهرداری منطقه 2 ، رسیدگی به مسائل و موضوعات باید با حضور مدیران و کارشناسان به صورت میدانی و مستمر صورت بگیرد تا کوچک ترین خللی در خدمت رسانی به شهروندان وجود نداشته باشد و با تلاش در جهت ارتقای سطح زندگی شهروندان بر میزان رضایت آن ها افزوده شود.

وی گفت: شهرداران نواحی و مدیران ادارات مربوطه باید با دیدی عمیق و وسیع در سطح نواحی 9گانه حاضر شده و با نظارتی دقیق مشکلات و معضلات محلات را بررسی و مرتفع نمایند و به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان باید با عملکرد خوب و مطلوب آن را ادا کنیم. بر این اساس از مدیران ادارات مربوطه انتظار داریم در این مسیر از حداکثر توان خود و امکانات منطقه برای دستیابی به نتایج مطلوب تر بهره گیرند..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: