جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 خرداد 1396     
برگزاری کلاس های آموزش فرهنگ ترافیک برای خردسالان ساکن در محله های مرکزی پایتخت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 تهران از برگزاری کلاس های آموزشی آشنایی با موضوعات ترافیکی برای خردسالان محدوده مرکزی پایتخت خبر داد.

 

سجاد زارع صفت با اشاره به این که این آموزش ها در داخل مهدکودک های سطح منطقه آغاز شده است؛ گفت:گروه سنی 3 تا 6 سال مخاطبان این برنامه هستند.

وی تاکید کرد: یکی از دلایلی که هنگام وقوع تصادفات اتفاقات ناخوشایندی برای خردسالان بروز می کند؛ نبود اطلاعات و مهارت های لازم آنان برای مقابله با حادثه است و از این رو گنجاندن آموزش های ایمنی ترافیک به عنوان بخشی از برنامه های آموزشی مهدکودک ها یکی از موثرترین راه های فراهم آوردن

چنین دانشی برای آنان محسوب می شود.

زارع صفت با بیان این که آشنا شدن خردسالان مهدکودک ها با مسائل ترافیکی، یکی از برنامه مهم معاونت حمل و نقل و ترافیک در منطقه 11 است؛ ادامه داد: بر این اساس شناخت علائم ترافیکی، آشنایی با خطوط سفید، لزوم استفاده از پل عابرپیاده، فراگیری آموزش چگونگی عبور ازعرض خیابان ها، ترافیک و آلودگی صوتی، استفاده از کلاه و بستن کمربند ایمنی و ... از جمله محورهای آموزشی این دوره است.

او خاطر نشان کرد: بیشتر این آموزش ها در قالب داستان و پخش کلیپ با زبان کودکانه اما علمی ارائه می شود وتا پایان شهریورماه سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: