جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 10 خرداد 1396     
شهردار منطقه 20 خبر داد
بهره برداری از بزرگترین پایانه مسافر بری جنوب تهران؛ به زودی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛شهردار منطقه 20 از بهره برداری ایستگاه مترو دولت آباد در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: به زودی بزرگترین پایانه مسافربری جنوب تهران در جوار ایستگاه مترو جوانمرد قصاب به بهره برداری می رسد.

 سید احمد صفوی در آئین افتتاح تقاطع غیر همسطح سه راه تقی آباد و بهره برداری از 110 پروژه شهرداری منطقه 20 با حضور دکتر قالیباف شهردار تهران،چمران رییس شورای شهر تهران و جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح خط 6 مترو با 4 ایستگاه در منطقه 20 خواهیم بود.

به گفته ایستگاه مترو دولت آباد به زودی در منطقه 20 به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی طغرل مدتی به کندی پیش می رفت، عنوان کرد: به زودی شاهد بهره برداری از برج طغرل خواهیم بود.

صفری از افتتاح 3 مجموعه فرهنگی در ماه های آینده خبر داد و گفت: یک بوستان بانوان، یک بوستان کودک و شهربازی در دست احداث است و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: بزرگترین پایانه جنوب شهر تهران در دست اجراست و به زودی در جوار ایستگاه مترو جوانمرد به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه 20 از دیگر پروژه های در حال احداث این منطقه 2 مسجد و مناسب سازی و معماری خیابان حرم مطهر را نام برد و گفت: این خیابان از هویت تاریخی و اسلامی خوبی برخودار می شود.

صفری با اشاره به اینکه بنا بر تاکید شهردار محترم تهران هر پروژه ای که آماده بهره برداری شده بود مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است، افزود: 110 پروژه شهرداری منطقه 20 در راستای کاهش فاصله بین شمال و جنوب تهران انجام شده است و برای بهره برداری مردم را منتظر نگذاشته ایم..

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: