جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 خرداد 1396     
زیرگذر مترو تئاتر شهر میزبان اقوام ایرانی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز؛نمایشگاه اقوام ایرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در زیرگذر مترو تئاتر شهر دایر شد.

 

محمد بنی حسن معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: این نمایشگاه به منظور حمایت از تولیدات خانگی، در زیرگذر تئاتر شهر برپا است.

وی در تشریح اهداف برپایی این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه در پی تحقق شعار امسال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با هدف گسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری و عزت ملی با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: در این بازارچه محصولاتی نظیر پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و مواد غذایی که عمدتاً تولیدات خانگی می‌باشد از ساعت 8 تا 20 به مسافران شهر زیرزمینی عرضه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت گذرگاه‌های فرهنگی مترو در برگزاری بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های مختلف گفت: با توجه به تردد شهروندان از گذرگاه‌های فرهنگی مترو و نگاه انسان محور در ایجاد این سازه‌ها، بستر مناسبی جهت برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های مختلف در طول سال و به مناسبت‌های گوناگون به وجود آمده که با استقبال همشهریان عزیز مواجه شده است.

· ارائه مشاوره شغلی در ایستگاه مترو امام خميني (ره)

محمد بنی حسن همچنین از برپایی میز مشاوره شغلی در ایستگاه متروی امام خميني (ره) خبر داد گفت: به منظور ارائه خدمات شغلی و هدایت کارآفرینی، کارشناسان و مشاوران در این حوزه به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه این میزهای مشاور با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کار و کار آفرینی برپا شده است افزود: این کارگاه با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در ایستگاه متروی امام خميني (ره) برپا شده است که در این برنامه اجتماعی مسافران علاقه‌مند به کار و کار آفرینی می‌توانند با توجه به توانایی و استعداد خود در زمینه‌های مختلف، از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت کنند.

شایان ذکر است کارگاه مشاوره شغلی از 8 تا 22 خرداد در ایستگاه متروی امام خميني (ره) مستقر است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: